Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA

Doriţi o formă actualizată, la zi (09.05.2021), a acestui act? Cumpăraţi acum online, rapid şi simplu actul (varianta PDF) sau alegeţi un abonament!
ORDIN nr. 56 din 8 aprilie 2021privind modificarea anexei la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 137/2018 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare Instituţiei Prefectului
EMITENT
  • MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 406 din 19 aprilie 2021Data intrării în vigoare 19-04-2021

    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:Articolul IAnexa la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 137/2018 pentru aprobarea Normei de dotare cu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare Instituţiei Prefectului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.056 din 13 decembrie 2018, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    Ministrul afacerilor interne,
    Lucian Nicolae Bode
    Bucureşti, 8 aprilie 2021.Nr. 56.ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 137/2018)NORMĂ DE DOTAREcu mijloace tehnice şi bunuri materiale necesare Instituţiei Prefectului
    Nr. crt.
    Denumirea bunurilor materialeU.M.Criterii de înzestrare şi mod de repartizare
    1Pistolcpl. (complet)- câte 1 pentru fiecare poliţist din cadrul S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    2Cartuş pentru pistolbuc.- câte 120 pentru fiecare pistol
    3Autoturism de serviciucpl.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean, mai puţin S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov; - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti; - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. Ilfov; - câte 6 pentru fiecare prefectură; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    4
    Pontoncpl.- câte 1 pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi
    5Şalupăcpl.- câte 1 pentru prefecturile judeţelor Tulcea şi Galaţi
    6Aparat faxbuc.- câte 1 pentru cabinetul prefectului, fiecare subprefect, direcţie/similar şi serviciu (mai puţin S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.); - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    7Terminal radio fixcpl.- câte 1 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    8Terminal radio mobilcpl.- câte 1 pentru fiecare autoturism de serviciu
    9Terminal radio portabilcpl.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, şef S.P.C.P. şi şef S.P.C.R.P.C.Î.V.
    10Terminal telefonic (analogic, digital, IP, dect)cpl.- câte 1 (dect) pentru fiecare prefect, subprefect, şef S.P.C.P. şi şef S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 1 (analogic/digital/IP) pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal contractual
    11Terminal telefonic GSMcpl.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, şef S.P.C.P. şi şef S.P.C.R.P.C.Î.V.
    12Echipament de transport de tip TDMoIP cpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    13Echipament de transport de tip media convertorcpl.
    - câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    14Terminal de videoconferinţăcpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    15Switch de layer 2cpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    16Routercpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    17Staţie de lucrucpl.- câte 1 pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal contractual
    18Servercpl.
    - câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 2 pentru fiecare locaţie a prefecturii
    19Surse neîntreruptibile de alimentare cu energie electrică (UPS)buc.- câte 1 pentru fiecare server şi staţie de lucru
    20Rack pentru echipamente IT&Ccpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    21Complet fix/mobil preluare date pentru paşaportbuc.- câte 1 pentru fiecare 100.000 locuitori ai judeţului; - 40 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    22Complet fix/mobil pentru verificare date personale şi biometricebuc.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. judeţean; - 15 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    23Complet tipărire paşapoarte temporarebuc.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din judeţele cu o populaţie sub 400.000 locuitori; - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din judeţele cu o populaţie peste 400.000 locuitori; - 6 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    24Complet eliberare paşapoartebuc.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. din judeţele cu o populaţie sub 400.000 locuitori; - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. din judeţele cu o populaţie peste 400.000 locuitori; - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    25Staţie de preluare imagine pentru permise de conducerecpl.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din judeţele cu o populaţie sub 500.000 locuitori; - câte 6 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. din judeţele cu o populaţie peste 500.000 locuitori; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    26Staţie scanare date permise de conducerecpl.- câte 3 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean; - 7 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    27Staţie de prelucrare certificate de înmatricularecpl.- câte 1 pentru fiecare 200.000 locuitori ai judeţului; - 10 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    28Staţie de prelucrare autorizaţii de circulaţie provizoriecpl.- câte 1 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V.
    29Imprimantă de reţeacpl.- câte 1 pentru fiecare birou/compartiment din cadrul S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 2 pentru nevoile fiecărei prefecturi şi S.P.C.P.
    30Imprimantă multifuncţionalăbuc.
    - câte 1 pentru fiecare serviciu (mai puţin S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.), birou şi compartiment din cadrul prefecturii; - câte 2 pentru fiecare S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean; - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. judeţean şi S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti; - 30 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    31Imprimantă termicăbuc.- câte 1 pentru fiecare ghişeu
    32Scanercpl.- câte 1 pentru fiecare prefectură; - câte 5 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean; - câte 10 pentru S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului Bucureşti
    33Cititor optic fix/portabil pentru verificarea documentelor de călătorie şi permiselor de conducere cpl.- câte 1 pentru fiecare ghişeu din cadrul fiecărui S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 4 pentru fiecare S.P.C.P. judeţean; - 8 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti
    34Mască contra gazelorcpl.- câte 1 pentru fiecare poliţist, funcţionar public şi personal contractual
    35Trusă individuală de decontaminarecpl. 
    36Cameră video portabilăbuc.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare şi relaţii publice, oficiu prefectural şi examinator atestat
    37Aparat/Cameră foto cpl.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural
    38Lampă cu raze ultravioletebuc.- câte 1 pentru fiecare prefect, subprefect, direcţie şi serviciu din cadrul prefecturii (mai puţin S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.); - câte 3 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. judeţean;
    - câte 12 pentru S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. ale municipiului Bucureşti
    39Tester alcoolemiebuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură
    40Reportofoncpl.- câte 1 pentru nevoile fiecărei prefecturi, fiecărui compartiment de informare şi relaţii publice şi oficiu prefectural
    41Video/multimedia (videoproiector)buc.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    42Ecran pentru proiecţiebuc.- câte 1 pentru fiecare videoproiector
    43Cuptor cu microundebuc.
    - câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    44Expresor de cafeabuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    45Frigider de uz casniccpl.- câte 2 pentru fiecare S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.; - câte 3 pentru fiecare prefectură
    46Aparat de multiplicatcpl.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul Bucureşti); - 3 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti; - 5 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    47Instalaţie de climatizarecpl.- câte 1 pentru fiecare corp de clădire/locaţie
    48Soluţie pentru management fluxuri organizatorice/sistem de ticketingcpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    49Sistem de informare electronică pentru cetăţeni (infochioşc)cpl.- câte 1 pentru fiecare sediu al prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    50Maşină de tocat hârtiebuc.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar) şi serviciu (mai puţin S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V. din municipiul Bucureşti); - 5 pentru S.P.C.P. al municipiului Bucureşti; - 8 pentru S.P.C.R.P.C.Î.V. al municipiului Bucureşti
    51Maşină de numărat şi verificat bancnotebuc.- câte 1 pentru fiecare prefectură şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    52Ladă metalică pentru documente
    buc.- câte 1 pentru fiecare structură de secretariat, departament, direcţie (similar), serviciu şi birou
    53Sursă portabilă de iluminatbuc.- pentru 10% din efectivele fiecărei structuri
    54Aspiratorcpl.- câte 1 pentru fiecare sediu
    55Centrală de pază şi alarmarecpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie
    56Sistem de supraveghere video, antiefracţie şi antiincendiicpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie
    57Centrală telefonică
    cpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    58Termoscanercpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    59Nebulizatorcpl.- câte 1 pentru fiecare locaţie a prefecturii, S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V.
    60Echipament de protecţie (pelerină cu glugă, cizme cauciuc, mănuşi)cpl.- câte 1 pentru fiecare lucrător din cadrul prefecturii, cu atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă
    NOTE:1. Echipamentele pentru comunicaţii de date în reţelele informatice locale şi de arie mai mare (metropolitană şi naţională) vor fi stabilite de către Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei pe măsura implementării reţelelor de comunicaţii de date a Ministerului Afacerilor Interne.2. Necesarul de armament şi muniţia aferentă pentru S.P.C.P. şi S.P.C.R.P.C.Î.V., stabilit conform prevederilor prezentei norme de dotare, se comunică inspectoratelor de poliţie judeţene de către prefecturi. Armamentul şi muniţia aferentă rămân în patrimoniul inspectoratelor de poliţie judeţene şi se asigură de către structurile logistice ale acestora, la solicitarea şefilor serviciilor publice comunitare, din rezerva de 10% constituită la uzul curent.3. La întocmirea planurilor logistice privind asigurarea cu mijloace tehnice şi materiale se vor lua în calcul cantităţile rezultate din aplicarea criteriilor şi modului de repartizare prevăzute în normă. 4. Dotarea cu celelalte mijloace şi obiecte de inventar se face în conformitate cu prevederile ordinelor ministrului afacerilor interne în vigoare, astfel: Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 503/2008 privind asigurarea structurilor şi efectivelor cu materiale de resortul echipamentului, de întreţinere şi alte materiale specifice, cu modificările ulterioare, Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 633/2008 privind normele de stabilire a parametrilor necesari desfăşurării activităţilor în spaţiile aflate în administrarea Ministerului Afacerilor Interne; Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019* pentru aprobarea Normelor de dotare cu aparatură audio-video-TV în structurile Ministerului Afacerilor Interne. * Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 58/2019 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.5. S.P.C.P. - serviciu public comunitar de paşapoarte.6. S.P.C.R.P.C.Î.V. - serviciu public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare vehicule.
    -----





    Se încarcă informațiile conexe fiecărui articol!