Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA

Doriţi o formă actualizată, la zi (25.03.2019), a acestui act? Cumpăraţi acum online, rapid şi simplu actul (varianta PDF) sau alegeţi un abonament!
HOTĂRÂRE nr. 1.019 din 20 decembrie 2018privind aprobarea Procedurii de preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, a Procedurii de acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap, precum şi pentru modificarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012
EMITENT
  • GUVERNUL ROMÂNIEI
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 1112 din 28 decembrie 2018Data intrării în vigoare 28-12-2018

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 58 alin. (11) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.Articolul 1Se aprobă Procedura de preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a municipiului Bucureşti, a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilor sociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, prevăzută în anexa nr. 1.
    Articolul 2Se aprobă Procedura de acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap, prevăzută în anexa nr. 2.Articolul 3(1) Pentru preluarea personalului finanţat de la bugetul local prevăzut la art. 1 numărul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat, aprobat pentru funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prevăzut de Hotărârea Guvernului nr. 151/2012 privind aprobarea Statutului propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, cu modificările şi completările ulterioare, se suplimentează începând cu data de 1 ianuarie 2019 cu un număr de 186 posturi, din care un număr de 25 posturi pentru aparatul central şi un număr 161 posturi pentru agenţiile teritoriale, repartizat potrivit anexei nr. 3, prin diminuarea numărului de posturi de la nivelul direcţiilor generale de asistenţă socială şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti.(2) Anexa nr. 1 la Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4.(3) Statul de funcţii pentru agenţiile teritoriale, ca urmare a suplimentării posturilor potrivit alin. (1), se aprobă prin decizie a directorului general al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (3) din Statutul propriu de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, cu modificările şi completările ulterioare.(4)
    Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat şi pe funcţiile din noua structură organizatorică, inclusiv stabilirea drepturilor salariale aferente acestuia, cu respectarea regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de funcţii, se realizează în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
    Articolul 4Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare şi cu modificările aduse de prezenta hotărâre, se modifică în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.Articolul 5Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    PRIM-MINISTRU
    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
    Contrasemnează:
    Ministrul muncii şi justiţiei sociale,

    Marius-Constantin Budăi
    p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
    Sirma Caraman,
    secretar de stat
    Ministrul finanţelor publice,
    Eugen Orlando Teodorovici
    Bucureşti, 20 decembrie 2018.Nr. 1.019.Anexa nr. 1 Deschideți PROCEDURAde preluare de către agenţiile judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv amunicipiului Bucureşti a personalului cu atribuţii în efectuarea plăţilor prestaţiilorsociale pentru persoanele cu handicap de la direcţiile generale de asistenţă socială şiprotecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului BucureştiAnexa nr. 2 Deschideți PROCEDURAde acordare a plăţilor, precum şi situaţiile de suspendare, modificare, încetare a dreptului
    la prestaţiile sociale pentru persoanele cu handicap
    Anexa nr. 3Repartizare posturi suplimentare pentru plata prestaţiilor sociale destinate persoanelor cu handicap/agenţie teritorială
    Nr. crt.Agenţie teritorialăNr. posturi/personal Observaţii
    1Alba4 
    2Arad
    3 
    3Argeş6 
    4Bacău4 
    5Bihor4 
    6Bistriţa-Năsăud3 
    7Botoşani3 
    8Brăila3 
    9
    Braşov4 
    10Bucureşti Sector 162 - APISMB, 4 - ANPIS
    11Bucureşti Sector 272 - APISMB, 5 - ANPIS
    12Bucureşti Sector 362 - APISMB, 4 - ANPIS
    13Bucureşti Sector 462 - APISMB, 4 - ANPIS
    14Bucureşti Sector 5
    62 - APISMB, 4 - ANPIS
    15Bucureşti Sector 673 - APISMB, 4 - ANPIS
    16Buzău4 
    17Călăraşi3 
    18Caraş-Severin3 
    19Cluj5 
    20Constanţa4 
    21Covasna1 
    22Dâmboviţa4 
    23Dolj3 
    24Galaţi3 
    25Giurgiu2 
    26Gorj3 
    27
    Harghita2 
    28Hunedoara4 
    29Ialomiţa2 
    30Iaşi5 
    31Ilfov2 
    32Maramureş4 
    33Mehedinţi4
     
    34Mureş4 
    35Neamţ4 
    36Olt5 
    37Prahova7 
    38Sălaj3 
    39Satu Mare3 
    40Sibiu
    3 
    41Suceava5 
    42Teleorman3 
    43Timiş5 
    44Tulcea2 
    45Vâlcea5 
    46Vaslui4 
    47
    Vrancea4 
    Total186 
    Anexa nr. 4*)*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.(Anexa nr. 1 la statut)STRUCTURA ORGANIZATORICĂa aparatului central al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială