Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA

Doriţi o formă actualizată, la zi (12.05.2021), a acestui act? Cumpăraţi acum online, rapid şi simplu actul (varianta PDF) sau alegeţi un abonament!
NORME METODOLOGICE din 19 ianuarie 2016 de aplicare a prevederilor Legii nr. 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate şi procedura de acordare a tichetelor sociale pentru grădiniţă
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 54 din 25 ianuarie 2016Data intrării în vigoare 25-01-2016
    Formă consolidată valabilă la data 05-09-2016Prezenta formă consolidată este valabilă începând cu data de 05-09-2016 până la data de 12-05-2021


    Aprobate prin HOTĂRÂREA nr. 15 din 19 ianuarie 2016, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 54 din 25 ianuarie 2016.
    Notă CTCE
    Forma consolidată a NORMELOR METODOLOGICE din 19 ianuarie 2016, publicate în MONITORUL OFICIAL nr. 54 din 25 ianuarie 2016, la data de 05 Septembrie 2016 este realizată prin includerea modificărilor şi completărilor aduse de: HOTĂRÂREA nr. 626 din 31 august 2016.Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat informării utilizatorilor.
    Articolul 1(1) Beneficiază de stimulentul educaţional acordat sub formă de tichete sociale pentru grădiniţă, denumit în continuare stimulent, în cadrul programului de interes naţional, denumit în continuare program, prevăzut de Legea nr. 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate, denumită în continuare lege, copiii din familii defavorizate, cetăţeni români, care au domiciliul sau reşedinţa în România, în vederea creşterii accesului la educaţie al acestora.(2) Stimulentul se acordă şi copiilor din familii defavorizate, cetăţeni români, fără domiciliu sau reşedinţă şi/sau fără locuinţă, denumiţi în continuare persoane fără adăpost, numai pe perioada în care se află în evidenţa serviciilor publice de asistenţă socială de la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale în care trăiesc.(3) Beneficiază de stimulent şi copiii din familii defavorizate care nu au cetăţenie română, dacă se află în una dintre următoarele situaţii:a) sunt cetăţeni ai unui stat membru al Uniunii Europene, ai Spaţiului Economic European, ai Confederaţiei Elveţiene sau străini, denumiţi în continuare străini, pe perioada în care au domiciliul ori, după caz, reşedinţa în România, în condiţiile legislaţiei române;





    Se încarcă informațiile conexe fiecărui articol!